måndag 8 augusti 2011

Tänk så glad man kan bli av äggvita i trosan!

Haha, idag verkar det sannerligen som om något har hänt ändå. Nu är det ju den där veckan då jag borde ha ägglossning. Den här veckan då det kissas på ägglossningstest, känns efter i magen, vispas med fingrar på toapapper och upp i muttan efter sekret.
Den veckan. Alltså har vi redan gökat ett par gånger, för man måste ju så klart börja öva ett par dagar innan... Men sen är det ju det här med att man inte ska försöka för mycket har jag hört men det är ju som vanligt så att en säger si och en annan säger så. Men det verkar ju som att man inte ska sex för ofta helt enkelt, för att de små rackarna ska hålla sig fräscha.
I alla fall. Vi har ju käkat Bisolvon nu båda två i några dagar, mest lite på skoj. Eller ja, vem försöker jag lura nu, vadå på skoj? Jag börjar om... vi har ju käkat Bisolvon nu båda två i några dagar för att se om det kan göra någon skillnad. Å tänk, jag har faktiskt märkt skillnad. Och inte sån där vanlig skillnad som när jag hittar på, som att det är skillnad i hur ömma mina bröst är från förra månaden. Nej utan faktiskt skillnad, sån där skillnad där man inte hinner tänka utan liksom slås av det, nejmeeeeen, vad är det här? Jag har ju läst att ägglossningssekret ska se ut lite som äggvita. Jag har aldrig riktigt tyckt att det gör det, det har mer varit som att visst jag fattar att andra kan relatera det till det men det har väl inte varit det första jag har tänkt på. Men idag, idag mina damer och herrar, då kände jag "jahaaa, det är det här dom meeenar!" Och jag kunde göra jättelånga hängbroar av det också! Visst är det väl konstigt att det kan bli sån skillnad av en jävla hostmedicin? Inte vet jag om det kommer göra varken till eller från men kanske är det ändå så att simmarna har haft svårt att simma sig igenom.

Kul det är när det händer nåt, när det blir nån förändring. Bara en sån här liten grej gjorde att det här plötsligt blev lite roligare, lite mer hoppfyllt. Sambon såg också glad och förväntansfull ut när jag kom och ingående förklarade hur mitt slidsekret såg ut och att jag suttit på toan på jobbet och glatt dragit ut långa trådar mellan fingrarna! Vi har inte ispekterat hans kladd än men förhoppningsvis blir det ikväll!

Inte trodde väl jag att äggvita, hängbroar och Bisolvon skulle vara receptet på en lyckad måndag!

För övrigt är Akashi-Kaikyo bridge i Japan världens längsta hängbro!



0 kommentarer:

Skicka en kommentar