onsdag 3 april 2013

I'm back

Och där tog det slut, inga mer inlägg i bloggen. Hängbron gjorde alltså succé; jag blev gravid! Jag blev tamejfan gravid! Min lilla fyller 1 år nästa vecka och jag kan fortfarande inte riktigt förstå att jag faktiskt blev gravid, själva det faktumet är på något sätt lika otroligt som att jag faktiskt är mamma till världens finaste unge! Jag kommer säkerligen återkomma till detta.

Jag tänker att jag ska fortsätta blogga, eller börja om eller vad man ska kalla det. Jag vill blogga. Jag vill skriva. Jag tänker att jag bara gör det helt enkelt, ska försöka att gå emot allt som är jag och inte tänka så mycket utan bara göra. Egentligen är jag skiträdd för att blogga. Skiträdd för att det ska bli fel. Skiträdd för näthatare, skiträdd för kritik, Jag vill bara ha snälla kommentarer. Får man välja det?

Jag vill att den här bloggen ska få vara en blogg för mig, för att jag vill skriva om mig och mitt och mina tankar och känslor. Det kanske inte behöver vara en blogg med ett tema, eller så kan temat få vara jag. Jag är nog fan lite intressant i alla fall eller jag tänker få tycka det. Detta är alltså en blogg om mig; simple as that!

"Bebisverkstan på norr", känns ju inte längre lika aktuellt som namn så jag måste nog byta...



2 kommentarer:

Unknown sa...

Blöjor,barnmat,välling mm ,med hemleverans direkt till dörren över hela Sverige.
NU ÄVEN MED BYXBLÖJOR OCH BLÖJTÅRTOR.

www.blojbudet.se

https://sextoysonlinestore.com sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Skicka en kommentar